Tip: onze gratis helpdesk is er voor jou!

Bij Profifact staan onze gebruikers altijd centraal. Wij bieden namelijk niet alleen een gebruiksvriendelijk factureerprogramma, maar ook een complete factureeroplossing. Het verschil zit hem bij ons onder andere in onze gratis helpdesk. Hier kun je terecht met al je vragen over je facturering en je debiteurenbeheer. Twijfel je bijvoorbeeld over welk btw-tarief je moet toepassen? Of heb je vragen over ons programma en heb je hulp nodig bij een bepaalde handeling? Geen probleem. Onze helpdesk is er voor jou!

Bij twijfel, neem contact op

Eigenlijk is het heel simpel. Wij willen het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk maken. Niet voor niets zijn onze kernwaarden ‘Vakkundig – Eenvoudig – Voordelig’. Door onze tijd bij een administratiekantoor bleek dat er bij ondernemers veel mis ging het bij het factureren. Wij wilden ze graag helpen, maar het moest wel zo eenvoudig mogelijk zijn. Omdat een deel van ons team nog steeds werkzaam is als belastingadviseur, bieden wij onze klanten al vanaf 2006 een online factureerprogramma en willen wij onze kennis graag blijven delen. Schroom daarom niet om contact op te nemen wanneer je ergens niet uitkomt.

Voor de gebruiker, door de gebruiker

Onze helpdesk is niet alleen bereikbaar voor prangende vragen, maar wij zijn ook erg blij met tips. Door te luisteren naar jou als gebruiker heeft Profifact zich ontwikkeld tot het pakket zoals het vandaag de dag is. Mis je een bepaalde functie in ons pakket of ben je ergens niet helemaal tevreden over? Dan horen wij dit graag van je. Wij stellen het op prijs wanneer jij met tips komt, want uiteindelijk is dit alleen maar in het voordeel van beide partijen.

Al onze verbeterpunten worden genoteerd en meerdere keren per jaar verbeteren wij stukje bij beetje ons factureringsprogramma. Een tevreden gebruiker staat bij ons centraal!

Veelgestelde vragen via de helpdesk

Op onze website tref je ook een hulppagina met veelgestelde vragen (FAQ) aan. Deze pagina kan tevens benaderd worden wanneer jij een bepaalde vraag hebt. Wie weet staat je vraag er tussen. Onderstaand geven wij alvast antwoord op twee van de meeste voorkomende vragen via de helpdesk.

Waarom kan ik geen wijzigingen meer aanbrengen in een definitieve factuur?
– Hier hebben wij bewust voor gekozen en dit heeft te maken met het feit dat wij met alle facturen automatisch willen voldoen aan de eisen van de Belastingdienst. Mocht je onverhoopt een fout gemaakt hebben dan is de snelste manier om dit op te lossen door een creditfactuur hiervan te maken en daarna de juiste factuur opnieuw te maken. Hoe je een creditfactuur maakt was te lezen in een vorige blog van ons.

Mijn bedrijfslogo is niet zichtbaar op mijn factuursjabloon. Hoe kan dat?
– Via de facturatie-instellingen voegen veel gebruikers hun bedrijfslogo toe. Deze wordt echter dan nog niet automatisch gekoppeld aan je factuursjabloon.  Wat je moet doen is het volgende: Open je factuursjabloon en kies voor het blok ‘Bedrijfslogo’. Klik vervolgens bij de optie  ‘Weergeven’ op ‘Altijd’ en het vak voor je bedrijfslogo wordt toegevoegd. Ten slotte open je dit vak door er dubbel op te klikken en kun je je logo aanvinken wat je eerder al hebt geüpload.

Wil zelf contact opnemen met onze helpdesk? Dan kan dat zowel telefonisch als via e-mail. Ons telefoonnummer is 088-2272727 en via e-mail zijn wij te bereiken via support@profifact.nl.

Deel dit artikel met je vrienden:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Geen reacties

Laat een reactie achter: